الخميس، 25 سبتمبر 2008

رد فعل

:ماما انا بفكر اعمل مدونة.
: اعملى اللى انتى عايزاه بس مالكيش دعوة بالسياسة.

* * * *

: يا آيه (اختى الصغيرة) انا بفكر اعمل مدونه.
:يعنى ايه مدونه؟؟؟؟

* * * *

:يا هبة انا بفكر اعمل مدونة.
:ودى هتكتبى فيها ايه؟؟؟؟
:هكتب عننا ، عن الكلية ، عن اى حاجة .
:فكرة حلوة

* * * *

:اسماء (من الشلة) انا بفكر اعمل مدونه.
:كويس عشان تنشرى الحاجات اللى انتى بتكتبيها، والله انتى بتكتبى كويس.

* * * *

:انا عايزة اعمل مدونه.
:اوكى شوفى انا ممكن اساعدك بإيه وانا اعملهولك.

* * * *

:انا عايزة اعمل مدونه.
:فكرة كويسة.
:مش عارفة هتبقى حلوة ولا لا.
:المهم إنك تستمتعى.

* * * *

: يا إيمان انا بفكر اعمل مدونه.
:وماله يا اختى وماله؟ هو الإنسان ايه غير شوية مدونات فوق بعض.

* * * *

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

يا قلبى انتى اى حاجه تفكرى فيها لازم تبقى جاااااااااااااااااامده كفايه ان حبيبتى الى عاملاها

HAPPY يقول...

كفايه كده حب يا هبة.. خطيبك هيغير

غير معرف يقول...

nice nice yalahwaaaaaaaaaaaay faze3a moooooooooot enty bet gamda awy