الأحد، 5 أكتوبر 2008

انتماء


أنا لا انتمى إلى أهلى
ولا إلى الزمالك


أنا فقط انتمى إليك...




مش تزعل تانى عشان بقول
على نفسى اهلاوية...

هناك 13 تعليقًا:

غير معرف يقول...

بجد ماثرش فيه غير جمله انا فقط انتمى اليك بجد جامده جدا

غير معرف يقول...

haha.

غير معرف يقول...

sure, why not!

غير معرف يقول...

very clever.

غير معرف يقول...

im your favorite reader here!

غير معرف يقول...

very cool.

محمد سامى يقول...

وانا باه مفهمتش حاجه خالص

HAPPY يقول...

مش لازم تفهم حاجة خالص لو مش فهمت..

غير معرف يقول...

حريه تشجيع فريق الكره المفضل مكفوله للجميع , مش معنى انى بحبك يعنى لازم احب فريقك ,,
ليه انت متحبش فريقى ,ليه لازم انا اللى احب فريقك؟؟؟
ليه منكونش حبايب و كل واحد يحب فريقه؟؟؟

و حريه التعليق مكفوله للجميع أيضاً,,

غير معرف يقول...

للاسف يا sweetemy كنت مفكر اننا هنتفق فى الرأى فى كل حاجة..المفروض ان المرأة تنتمى للرجل مش العكس حتى لو فى حاجة صغيرة..وحرية التعليق مكفولة

غير معرف يقول...

انا شايفه انه لازم لو هو زملكاوى تبقى هيه اهلاويه ولو هو اهلاوى يبقى العكس مينفعش يقعدوا قدام التليفزيون كده من غير خناق لازم ده بيبقى احلى خناق فى الدنيا

HAPPY يقول...

انا مع دكتور فوفو... لو حاجة ذى دى ممكن تزعلهم من بعض يبقى ليه المشاكل..
وبجد صح جدا ان المرأة هى اللى بتنتمى للراجل عشان هو الراجل وعشان كمان فى حكاية الكورة بالذات الرجالة متعصبين اكتر من الستات..

غير معرف يقول...

الواحده بتنتمى للراجل طبعاً,
بس مفتكرش ان موضوع زى الكوره ممكن يكون سبب خناق أو زعل,,
دى الرياضه بتوحد الشعوب,,