الجمعة، 17 أكتوبر 2008

تضييع وقت


معرفش ليه لما بكون مش عارفة أنام
بقعد قدام الساعة،
وابصلها وهى بتتحرك وهى تبصلى وأنا
واقفة فى مكانى.


وافكر فى إذاى الوقت بيضيع مننا ،
وبعدين افكر فى إنى وأنا بفكر فى إذاى بنضيع الوقت
بكون بضيع وقت.

هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

جامده جدا صورة البوست يا هبهوبه
يا بنتى انتى خسارة فى البلد دى وبالنسبه لاسلوبك اجمد من كده ملقتش بتحسسينى انك هتيجى فى الاخر وتقولى قوموا بقى من على النت عشان ده تضييع وقت بس الحمد لله محصلتش

HAPPY يقول...

يا هبة انا من انصار النت متقلقيش..
كويس ان البوست عجبك.

غير معرف يقول...

جامد يا هبه البوست بتاعك وبصراحه المدونه كلها حلوة وميرسى اوى على الشغل الى انتى عاملاه ليه انا وهبه بجد عجبنى البوست بتاعنا وخاصه (محمد معرفش باقى اسمه) الى عاجبنى فى الكلام كله انك بتتكلمى بتلقائيه شديده جدا ومن غير تزويق للكلام

HAPPY يقول...

هو انا عندى اغلى منكوا يا دكتور محمد؟؟؟

ميرسى على الكلام الحلو اوى ده ويارب البوستات الجايه تعجبك ايضاُ

غير معرف يقول...

اه اكتب ايه بس اقول ايه ؟ ولا اقولك انا مش هكتب حاجه احسن وقتي يضيع ماعطلكيش ياموزتي

HAPPY يقول...

فى الحقيقة يا مى انتى كتبتى فعلا..
تعليقك جامد يا مى..

غير معرف يقول...

وابصلها وهى بتتحرك وهى تبصلى وأنا
واقفة فى مكانى.
congratulation.
bas 7'alas

غير معرف يقول...

حلوة بس خلاص دى يا ؟؟؟؟؟؟ بتفكرنى بحد او حده مش هتفرق المهم انى بحبها اوووووووى ههههههههههههه